Domov
Katalog testov
Seznami testov in knjig
Po abecedi
Po kategorijah
Testi inteligentnosti
Barvne progresivne matrice - CPM
Standardne progresivne matrice - SPM
Zahtevne progresivne matrice - APM
Test diskov - TD
Test nizov - TN
Wechslerjeva lestvica inteligentnosti za otroke - 3. izdaja - WISC-IIISI
Wechslerjeva lestvica inteligentnosti za predšolske otroke – 3. izdaja – WPPSI-IIISI
Wechslerjeva lestvica inteligentnosti za odrasle – 4. izdaja – WAIS-IV
Testi specifičnih sposobnosti
Test hitrosti percepcije Vzorci - THP
Test verbalne sposobnosti Tujke - TVS
Test numerične sposobnosti Računi - THR
Test mehanskih odnosov - TMO
Test pozornosti d2
Test koncentracije in dosežka - TKD
Torranceovi testi ustvarjalnega mišljenja - besedna oblika
Torranceovi testi ustvarjalnega mišljenja - slikovna oblika
Kratek Torranceov test ustvarjalnosti za odrasle - ATTA
Preizkus zaznavno-motoričnih sposobnosti otrok - Z
Baterija za oceno otrokovega gibanja - ABC gibanja 2
Osebnostni vprašalniki
Vprašalnik za merjenje strukture osebnosti po mode
Ocenjevalne lestvice za merjenje strukture osebnosti
Vprašalnik za oceno osebnosti na delovnem mestu - BIP
Freiburški osebnostni vprašalnik - FPI-R
Profil indeks emocij - PIE
Eysenckov osebnostni vprašalnik (revidirana oblika)
Vprašalnik impulzivnosti - IVE
Lestvica nevroticizma in ekstravertnosti za otroke
Vprašalnik o medosebnih razlikah pri otrocih in ml
Ilustrirani projektivni vprašalnik emocionalne sta
Vprašalnik samopodobe - SPA
Vprašalnik o socialnem vedenju otrok - SV-O
Vprašalnik pozitivnosti – PT
Testi stališč, interesov, vrednot
Lestvice za oceno stresa - EAE
Iskanje poklicne poti - SDS - R in E oblika
Lestvica osebnih vrednot - LOV
Vprašalnik o učnih navadah za mladostnike - VUN
Vprašalnik o medosebnih težavah v mladostništvu -
Test direktivnih stališč - DS
Test poklicnih interesov za mladino - TPI
Vprašalnik o spoprijemalnem vedenju mladostnikov − ACS-2
Vprašalnik o spoprijemalnem vedenju odraslih – CSA-2
Iskanje poklicne poti – StandardSDS
Razvojni preizkusi
Lestvice splošnega govornega razvoja - LJ - LSGR-L
Sistematični psihološki pregled triletnega otroka
Lestvice zgodnjega razvoja Nancy Bayley - 2. izdaj
Preizkus pripravljenosti otrok za šolo - POŠ
Likovni test Benderjeve - razvojni ocenjevalni sis
Vprašalnik o otrokovi predelavi senzornih prilivov - VOP-SI
Klinični testi
Wechslerjeva lestvica inteligentnosti za predšolske otroke – 3. izdaja – WPPSI-IIISI
Wechslerjeva lestvica inteligentnosti za otroke - 3. izdaja - WISC-IIISI
Vprašalnik o travmatiziranosti otrok in mladostnik
Vprašalnik za oceno osebnosti – oblika za mladostnike – PAI-A
Vprašalnik za oceno osebnosti - PAI
Moja čustva do - MCD
Projekcijski preizkus Nedokončani stavki - NS
Projekcijski preizkus Mozaik - PPM
Pravljični test - FTT
Rorschachov diagnostični preizkus - RO-P
Likovni test Benderjeve - LB
Likovni test Benderjeve - Göttingenški ocenjevalni
Triažni vprašalnik za ugotavljanje patološkega hazardiranja "South Oaks" - SOGS
Beckova lestvica samomorilnih misli - BSS
Lestvica anksioznosti za učence in dijake – AN-UD
Lestvica agresivnosti za učence in dijake – AG-UD
Lestvica socialne anksioznosti za mladostnike - LS
Vprašalnik o razumevanju kakovosti življenja pri motnjah požiranja - SWAL-QOL-SI
Sistem za ocenjevanje prilagoditvenega vedenja, tretja izdaja - ABAS-3
Vprašalnik o motnjah hranjenja, tretja izdaja – EDI-3
Vprašalnik o motnjah hranjenja, Presejalna oblika – odločitev za nadaljnjo obravnavo EDI-3 RF
Wechslerjeva lestvica inteligentnosti za odrasle – 4. izdaja – WAIS-IV
Vprašalniki digitalnih zasvojenosti – IAT, IDS9-SF, IGDS9-SF
Vprašalniki za učitelje
Merjenje razredne klime - MRK
Profil ocene posebnih potreb - SNAP-Združen
Učitelji in stili vodenja - USV
Preizkus predbralnih zmožnosti – PPZ
Slovenski test iskanja besed – STIB
Knjige
Področje razvojne psihologije
Bodi z menoj, mami – razvoj otrokove navezanosti
Očka, jaz sem najboljši
Narisal sem sonce zate
Področje klinične psihologije
Področje izobraževanja
Spreminjanje učnih navad
Boljša motivacija - uspešnejše učenje - trening uč
Inteligentnost - ustvarjalnost - nadarjenost
Področje organizacijske psihologije
Selekcijski intervju
Pripomočki za delo
Anamnestični list - AL
Psihološki dosje - PD
Iz drugih založb
Plakati Živi športno, bodi cool
Cenik psiholoških testov, vprašalnikov in knjig
TESTcenter
TESTcenter
Za podjetja (tudi e-izvajanje testov)
Za osnovne in srednje šole (tudi e-izvajanje testov)
Za posameznike (tudi e-izvajanje testov)
Usposabljanja
Predprijave
Usposabljanja o uporabi posameznih testov in testiranjih
Wechslerjeva lestvica inteligentnosti za odrasle (WAIS-IVSI)
Wechslerjeva lestvica inteligentnosti za otroke (WISC-IIISI)
Profil ocene posebnih potreb (SNAP-Združen)
Kratek Torranceov test ustvarjalnosti za odrasle (ATTA)
Torranceovi testi ustvarjalnega mišljenja – slikovna oblika A (TTCT-SL)
Hollandov vprašalnik Iskanje poklicne poti StandardSDS
Wechslerjeva lestvica inteligentnosti za predšolske otroke (WPPSI-IIISI)
Baterija za oceno otrokovega gibanja 2 – ABC gibanja 2
Lestvica osebnih vrednot (LOV)
Lestvica agresivnosti za učence in dijake (AG-UD)
Lestvica anksioznosti za učence in dijake (AN-UD)
Lestvice splošnega govornega razvoja (LSGR-LJ)
Pozornost
Preizkus zaznavno-motoričnih sposobnosti (ZMS)
Torranceovi testi ustvarjalnega mišljenja - besedna oblika (TTCT-BS)
Učne navade (z uporabo vprašalnika VUN)
Ravenove progresivne matrice 2 (RPM 2)
Vprašalnik za oceno osebnosti (PAI)
Vprašalnik za oceno osebnosti na delovnem mestu (BIP)
Vprašalnik za oceno osebnosti - oblika za mladostnike (PAI-A)
WISC-IIISI – uporaba v procesu diagnostike in obravnave motenj učenja
ABAS-3 - Sistem za ocenjevanje prilagoditvenega vedenja
Vprašalnik o otrokovi predelavi senzornih prilivov (VOP-SI)
Vizualno-motorični test BENDER-GEŠTALT II (BG-II)
Preizkus predbralnih zmožnosti (PPZ)
Vprašalnik o motnjah hranjenja (EDI-3)
Vprašalnik o motnjah hranjenja, presejalna oblika − odločitev za nadaljnjo obravnavo (EDI-3 RF)
Slovenski test iskanja besed (STIB)
Vprašalniki digitalnih zasvojenosti (IAT, IDS9-SF, IGDS9-SF)
ADHD in OKV, Barkley, Mind-e
Merjenje stresa in spoprijemanje z njim (vprašalniki EAE, CSA-2, PT)
Spoprijemalno vedenje mladostnikov (ACS-2)
Test poklicnih interesov (BIT-II)
Profil indeks emocij (PIE)
Psihološka diagnostika specifičnih motenj na področju branja, pisanja in matematike
Zanesljivo in veljavno psihološko ocenjevanje – nove perspektive
Fonetika in fonologija za nelogopede: Osnove fonetike in fonologije za razumevanje fonološkega razvoja
Supervizije in druga strokovna srečanja
Supervizija PIE
Delo s primeri PAI
Delo s primeri WISC-III
Supervizija TTCT-BS in TTCT-SL
Delo s primeri BG-II
SCHUHFRIED
Nakup
Košarica
Strokovne informacije
Strokovni prispevki
Povezave do pomembnih podatkov, povezanih s testi in testiranjem
Arhiv novic
O Centru
Osebna izkaznica
Vprašajte nas
Lokacija
About us
Stran
Internet
Search
Registracija
Prijava
Nahajate se:
Strokovne informacije
Strokovni prispevki
Strokovne informacije
Naslov
Opis
Ravnove progresivne matrice
Kaj narediti, če testiranec pozna test
Več
e-TESTinfo 2014, številka 1
Več
WPPSI-III prvič v Sloveniji – primerjava normativnih podatkov (Dušica Boben, 2013)
Avtorica predstavlja aritmetične sredine in standardne odklone izravnanih točk normiranih z normami Združenega kraljestva (ZK) in ameriškimi normami (vzorec ZK) ter normiranih z normami ZK in slovenskimi normami (slovenski vzorec).
Več
Razvoj bralne pismenosti: analiza stanja, razvoj modela in diagnostičnih instrumentov na področju bralne pismenosti (Dušica Boben, e-TESTinfo, 2011)
Za Ministrstvo za šolstvo in šport smo v sklopu projekta Evropskih socialnih skladov s številno skupino strokovnjakov tri leta pripravljali šest psihodiagnostičnih preizkusov za govor in branje ter model za spodbujanje pismenosti pri otrocih in mladostnik
Več
Kratek Torranceov test ustvarjalnega mišljenja za odrasle (ATTA) (Marjeta Trstenjak, e-TESTinfo 2011)
Avtorica nam razkrije tudi nekaj utrinkov iz Torranceovega življenja in dela založbe Sholastic Testing Services, ki jo je obiskala leta 2010.
Več
Vprašalnik o integriteti (Dušica Boben, 2011)
Prva predstavitev priredbe vprašalnika VI.
Več
Se vedenja in spretnosti, ki jih od vodij zahteva vodstveni položaj, spreminjajo? Kako izbrati in razvijati vodje v prihodnosti? (Dušica Boben, 2011)
Kratek povzetek rezultatov raziskave, ki jo je naredila Evropska skupina založnikov psiholoških testov (European Test Publisher Group).
Več
e-TESTinfo 2011, številka 1
Več
Slovenian Standardisation Data in an International Context (Dušica Boben, Jean Raven, 2010)
Leta 2010 je Center za psihodiagnostična sredstva sodeloval s podatki RPM na simpoziju kongresa Alpe-Adria z naslovom Advancing the Quest for Non Arbitrary Metrics for use in Research Purporting to Support Evidence Based Practice: The case of the RPM, ki
Več
Kako koncentrirana je slovenska mladež? (Marjeta Trstenjak, Dušica Boben, 2010)
Nekaj primerjalnih podatkov testa d2 smo predstavili na 6. kongresu psihologov Slovenije.
Več
Mnenje slovenskih psihologov o uporabi psiholoških testov leta 1999 in 2009 (Dušica Boben, 2010)
Na 6. kongresu psihologov Slovenije je avtorica predstavila del raziskave, ki jo je naredilo Evropsko združenje psiholoških društev (EFPA).
Več
Lestvica osebnih vrednot – kandidati za zaposlitev (Vid Pogačnik, TESTinfo 2007)
Analiza osebnih vrednot vzorca kandidatov za zaposlitev.
Več
Otroški avtizem in sorodne motnje (Marjeta Trstenjak, TESTinfo 2005-2006)
Leta 2005 smo dvakrat organizirali seminar o avtizmu. Za vse, ki so seminar zamudili, pa je avtorica prispevka pripravila kratek povzetek iz knjige Robina Dunbara Grooming, gossip and the evolution of language (1996) ter nekaj drugih zanimivih naslovov kn
Več
Vprašalnik o socialnem vedenju otrok (SV-O) (Maja Zupančič in Tina Kavčič, TESTinfo 2005-2006
Nova spoznanja slovenske študije s predšolskimi otroki, kjer so uporabili tudi SV-O.
Več
Uporaba SV-O pri učencih z lažjo motnjo v duševnem razvoju (Blanka Colnerič in Maja Zupančič, TESTinfo 2005-2006)
V prispevku so predstavljeni podatki o socialnem vedenju učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju, ki jih je B. Colnerič zbrala s pomočjo vprašalnika SV-O.
Več
Uporaba Pogačnikovega testa nizov v populaciji slovenskih srednješolcev (Bojan Musil, TESTinfo 2004)
Predstavljamo vam rezultate TN v raziskavi Sociološki in psihološki dejavniki šolske uspešnosti v osnovni šoli.
Več
Kaj kažejo medkulturne primerjave WISC-III – kulturni obrazi iste inteligentnosti (Rok Podkrajšek, TESTinfo 2003)
Avtor predstavlja knjigo Culture and Children's Intelligence, pri kateri je sodeloval tudi Center za psihodiagnostična sredstva.
Več
Leteti na krilih ustvarjalnosti – Ellis Paul Torrance (Rok Podkrajšek, TESTinfo 2003)
Ellis Paul Torrance je bil pionir na področju raziskovanja ustvarjalnosti in poučevanja nadarjenih. V Sloveniji imamo prirejene kar tri njegove teste ustvarjalnega mišljenja.
Več
Uporabnost risanja človeške figure v klinični praksi pri otrocih (Barbara Žemva, TESTinfo 2003)
Mag. Barbara Žemva ugotavlja, da je risanje človeške figure mogoče s pridom uporabiti tudi pri ugotavljanju neverbalnih sposobnosti otrok ter da jo je smiselno točkovati po Naglierijevem sistemu.
Več
Osebnostne značilnosti uspešnih menedžerjev (Eva Boštjančič, TESTinfo 2002)
V prispevku avtorica predstavi rezultate raziskave in njene odgovore na vprašanje, katere so osebnostne lastnosti uspešnih menedžerjev ter kakšna je vloga čustvene inteligentnosti v poslovnem svetu.
Več
Novi podatki TKD in D-48 (TESTinfo 2001)
Kolega Radovan Kragelj nam je poslal več kot 6000 rezultatov testov TKD in D-48. Obdelali smo jih in tukaj so podatki, ki vam bodo morda prišli prav pri vašem delu.
Več
Flynnov učinek in WISC-III (Dušica Boben, TESTinfo 2002)
»Naši stari starši bi bili, če bi danes reševali teste inteligentnosti, verjetno kategorizirani v šole s prilagojenim programom.« (J. Raven)
Več
Vprašalnik o učnih navadah za mladostnike (Dušica Boben, TESTinfo 2000-2001)
Vprašalnik VUN ima na koncu nekaj praktičnih vprašanj, ki lahko služijo kot izhodišče za pogovor z učencem/dijakom o njegovih učnih navadah. V prispevku predstavljamo nekaj statističnih podatkov iz standardizacijskega vzorca.
Več
Nekaj novih podatkov za BFQ-S (Dušica Boben, TESTinfo 2000-2001)
Center za psihodiagnostična sredstva je sodeloval pri obsežni raziskavi Vzdržljivostni tek in druge aerobne športne aktivnosti v šolski športni vzgoji, ki jo je vodil dr. Branko Škof iz Fakultete za šport.
Več
Pogovor z dr. Johnom Ravnom (Maša Žvelc, TESTinfo 1999)
Ob obisku dr. Johna Ravna v Sloveniji, ko je vodil tridnevni seminar, smo z njim naredili kratek intervju.
Več
EPQ-R in lestvica odvisnosti (Igor Krajnc, TESTinfo 1998)
Predstavitev značilnih razlik med »normalno« populacijo in tisto, ki je bila hospitalizirana (leta 1997) na oddelkih za zdravljenje odvisnosti.
Več
Merjenje razredne klime (Vlasta Zabukovec, TESTinfo 1997)
V knjigi »Merjenje razredne klime – priročnik za učitelje« so podrobneje predstavljeni štirje vprašalniki o razredni klimi: Moj razred, Razredno okolje, Učna klima in Učno okolje.
Več
Direktivna stališča (Igor Krajnc, TESTinfo 1997)
Pregled podatkov vprašalnika DS, ki smo jih v Centru za psihodiagnostična sredstva zbrali v zadnjih letih.
Več
Norme testa diskov (Igor Krajnc, TESTinfo 1996)
Norme TD iz leta 1996.
Več
Podatki o podjetju
Center za psihodiagnostična sredstva, d.o.o.
Litostrojska 44d, 1000 Ljubljana
Email: info(a)center-pds.si
t: + 386 1 51 41 666
E-izvajanje testov
TEST-rešuj
Prijava na e-novice
Vaš elektronski naslov
Varnostna koda
V spodnje polje vnesite zgoraj izpisano kodo
Prijava
Cancel
Copyright © 2024 Center za psihodiagnostična sredstva d.o.o.
GDPR – izjava o zasebnosti podatkov
Izjava o zasebnosti
Splošni pogoji nakupa